Jan 29, 2012

Legasi 18

Assalamualaikum...

Research Methodology letak tepi dulu. hihi

Dah lama tak mencurahkan kata kata dalam blog ni. Aku hanya mampu melihat, menganalisa blog2 yang aku follow. hah!

Tapi untuk hari ini entah mengapa aku rasa ingin meluahkan isi hati yang terpendam sekian lama.

BATCH 18 ataupun nama baru LEGASI 18
aku cukup kagum dan bangga menjadi sekelompak diantara mereka.
Dari situ aku belajar erti kehidupan, berpijak di kaki sendiri, persahabatan, dan pengorbanan.
Senior2 yang terlalu banyak mengajar kami. TERIMA KASIH
senior2 yang pernah mendera dan mendenda kami. TERIMA KASIH
senior2 yang menyayangi kami. TERIMA KASIH
kami bagaikan satu keluarga.
kenangan yang tercipta takkan pernah lupus dari kotak fikiran.

Buat B-18,
Bagaikan semalam kita berkenalan di Padang Kawad,
Bagaikan semalam kita mengharungi kehidupan sebagai seorang Komander Jengking,
Tak terungkap rasanya suka duka yang kita lalui bersama.


Sayang anda anda semua sampai mati


nanti dah grad. kite semua membawa haluan masing masing. semoga segala memori tetap terpahat di hati korang (:


No comments:

Post a Comment