May 26, 2011

kembalilah kepada dirimu...

Assalamualaikum...

beberapa hari lalu rasa tidak bersemangat melalui kehidupan. sudah sudah la tu. kembali bersemangat wahai empunya blog ini.

hmmm aku memang camni, kadang kadang aku lebih memilih untuk berdiam, memendam kalau ada masalah mahupun jika tiada masalah. ada juga kawan aku yang pelik dan tak faham, tapi tolonglahhh faham. bila aku diam biarkan dan bila mulut aku dah membebel layanlah *kalau ada yang sudi. kakak aku pun dah garu garu kepala bila perangai yang aneh ni sampai. dia ada berkata, just enjoy your life and take it easy and bla bla blaa. tak ingat apa dia membebel. haha.. yes, i totally agreed. tapi aku tak boleh nak elak bila perangai yang pelik ni sampai. mungkin bebelan seperti akak aku buat agak berkesan dan menyedarkan. hasilnya... tadaaa aku dah kembali bercakap. kalau tak susah bebenor lah nak dengar aku cakap, kat facebook pun aku tak mampu nak post ape ape. see my wall today, 7 post aku tulis kau. haha
Life must go on although it is hard.

akhir kata: LIFE. make it beautiful, meaningful and wonderful. thank you Allah.


No comments:

Post a Comment