May 27, 2011

berakhir sudah majlis sambut menantu keluarga Hj. Teguh

Assalamualaikum...

ini cerita satu minggu yang lalu, tapi tidak mengapa just want to share little bit about my youngest auntie wedding. hmm lepas ni tak boleh nak jalan jalan kat Alamanda sama same. sedih :( but i'm happy for your happy day !!

bertemakan GREEN. macam go green, save the earth pulak. hehe.
pada 21 may 2011 (sabtu) memang meriahh la ouh. bertempat di Kampung Hujung Tambak, Gersik Muar (ok, tu kampung aku)

aku sampai kampung hari jumaat petang, orang kampung yang ringan tangan dah memenuhi rumah. aku sure la ringan tangan jugak (tapi bukan bermaksud ringan tangan mencuri okei). tapi antara banyak banyak kerja yang aku buat yang paling phobia adalah buat kuah laksa pineng. ooo maigooddd serius phobia. badan aku sampai dah berbau ikan kembung. pinggang macam nak tercabut, lebih kutrang 2 jam settlekan ikan kembung tu je. kena blander, tapis, macam mendulang emas dah. yelaa buat untuk kuantiti 100 ++ bayangkan la ikan kembung tu banyak mana. mula mula aku buat sorang nasib baik la ada cousin yang baik hati membantu. whuuuaa mekasih kak kamelia. dah selesai settle kan ikan kembung memang aku tak masuk dapur lagi dah, tu pun kalau ada orang panggil baru aku masuk. haha serius.

okey, ini gambar hari jumaat. the day before wedding.
khemah pengantin (gold&green)

mama (mak ngah) bersama adik bongsunya

cousin bersama bakal pengantin. hehe

sebelum esok ramai orang nak ambil gambar, baik awal awal bergambar dekat depan pelamin

yaaa... cup cake untuk tetamu. comel !

and here, the wedding day !!
bersama mak ain ku... sob sob sob

along, wani, nur shah

selepas akad nikah. dapat Pak Su (:

anas dan fikri katam al- quran

inilah hasilnya. laksa yang aku gembar gemburkan

go green, we super green girl save your life !

selamat pengantin baru !!

majlis buka hadiah. waktu ni aku dah membongkangkan diri. tido zzz

ok then, lastly nak ucapkan;
selamat pengantin baru. semoga bersama sehingga ke akhir hayat.

zainol aini bt. mohamed & wan muhaimi bin wan mohammad


No comments:

Post a Comment